Dakar 2014

Výjezd z Buenos Aires.

Dálnice směrem na Rosário.

Isuzu v campu.

Volant vpravo.

Rychlá asistence.

Doprovodné Isuzu.

Balení začíná.

Jede se na přejímky.

Rychlá asistence na přejímkách.

Hino v plné zbroji.

Zkouška dorazů tlumičů.

Jak se to tam všechno vejde ?

Zátiší s Michelinem. 

Ještě naleštěno a nezaprášeno.

Australská strana servisního doprovodu.

Doprovodky z Frenštátu v bivaku v Rosáriu.

Doprovodný Phoenix z Holandska. 

Doprovodka z Francie.

Nástup na slavnostní zahájení rallye.

Prolog v ulicích Rosária byl odstartován.

D Max jde na start.

Argentinci jsou na rallye pyšní.

Miník, a není sám.

Nastupuje těžká vozba.

Odjezd z Rosária v plné polní.

Ještě napojit koně.....

......a prvním špalírem diváků, do dalšího bivaku.

.....už aby dojeli.

První noční šichta začala.

Druhá etapa.

Dakar je v Argentině opravdu populární.

Ty kopečky už jsou nějaké větší.

Fandové jsou všude.

Kde jsem to auto už viděl ?

Stoupáme stále výš.

Zatím je ještě vše zelené.

Ložnice Robbyho Gordona....

....a hned vedle pojízdné skladiště.

Salta, konečně 2 dny na jednom místě a sprchááááá.

Den volna a ono prší ?

Ranní starty vrtulníků je nemožné přeslechnout.

Trochu nám to zmoklo.

Hlavně, že jsme na rovině.

Zatím ještě nedojeli.

Tak vyřídíme vstupní formality do Chile.

Informační centrum v bivaku.

Tady si legendy pamatují.

Jídelna.

Kde jsem to auto jenom zaparkoval ?

Vzdálenosti je třeba překonávat stylově.

Vzhůru do hor.

Andy jsou až do oblak.

Je třeba popadnout dech před klesáním.

Grande Salinas, Velké solné jezero.

Kolega.

Zeleně citelně ubývá.

Malá ZOO ve výšce 3000 m nad mořem.

Bivak v Calamě je v povrchovém dole.

Drsná realita.

Rychlá asistence už jede na start.

"dvě zatáčky a pak jeď 20km rovně" hlásí navigátor.

I tady mají vlaky přednost.

Pacifický oceán.

Vejdeme se tam ?

Drobná fotečka, v upomínku....

Iquique, sjezd ze 700 m duny do cíle etapy.

Robo dojel až k ránu a dotáhl Pepu Macháčka na laně do cíle.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gXJmBC46FIg&list=UUkLihQO8tih-3Evv2n_j8ag

Natankovat musíme 25 km do města.

Natankovat na sever a teď už stále po pobřeží na jih.

Vzácná chvíle odpočinku v Antofagastě.

Jsme pod stálým a pečlivým dohledem.

Bonveráci a jejich Phoenixy - bezva parta kluků. 

Pozor, už se to začíná sjíždět !

Loučení s Antofagastou.

Zase to povědomé auto.....

Skoro reklamní fotka.

Jak to jde ?

Odpočívka u Atacamy.

Neveze náhodou naftu ?

Stát, nevidíte, že tady jede rallye ?

To by mně zajímalo, kam ta auta jedou ?

Scott Preston a Chris Watman ( zleva ) bivak v El Salvadoru.

Glenn Watman.

Už 4 dny není vidět žádná zeleň, jen kamení, písek a Pacifik.

Jízdní pruh pro pomalá vozidla.

Dneska je to "jen" nějakých 580 km.

Dojezd do La Sereny je po dálnici....

....ale místy jí ještě trochu chybí.

Trochu větší korbičky na píseček.

Pár serpentín před cílem neuškodí.

Sborná je v čele.

V závěsu De Roy.

Rovně a u moře mírně doleva.

Naložit, převézt, vyložit, rozložit, nalo...........

a taky opravit.

Naloženo, můžeme vyrazit z La Sereny do cílové etapy.

Robby Gorgon už taky jede mimo soutěž.

Ještě vyměnit teamová trička na památku.

Valparaiso nás vítá deštěm.

Potkaly se u Valparaisa....

.....a na tachometrech měly za 3 týdny najeto kolem 8 000 km.

Ještě odevzdat tripmastery.....

....a jede se večerním Valparaisem na pódium.

TATRA T815 4x4, s posádkou

řidič Robo Kasák

navigátor Chris Watman

startovní číslo 575, ( startovala poslední 75. ) 

a dokončila celou rallye Dakar 2014 na 43. místě mezi kamiony.

Toto jsme všechno převáželí ?

Sprcha od hasičů, před odjezdem do přístavu.

Malá hromádka náhr. dílů a příslušenství k Isuzu putuje zpět do Austrálie.

Isuzu D Max do Evropy.

Mechanik doprovodného ISUZU D Max - Adam Greg, ( vpravo ).

A druhý člen doprovodu Gavin Steward.

Další informace jsou k dispozici na:

https://www.facebook.com/RALLYOZ?fref=ts